reklamacje i zwroty
Zgodnie z przyjętą polityka firmy - realizujemy zwroty tak szybko, jak jest to możliwe.
  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, STREFAFORM wydłuża ten okres do 30 dni daty zakupu.
  2. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
  3. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  4. W przypadku zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zakupu, środki zwracane są na konto bankowe wskazane przez kupującego, natomiast w przypadku zwrotu towaru w ciągu od 15 do 30 dnia od daty zakupu, środk zwracane są na saldo klienta, w formie karty podarunkowej/ bonu towarowego możliwego do realizacji w sklepie www.strefaform.pl. 

adres do zwrotu:

STREFAFORM Weronika Woźniakowska - Pałac

ul. Sportowa 8 lok.1-2

58-400 Kamienna Góra      

   

REKLAMACJE - Zgodnie z przyjęta polityka firmy rozpatrujemy reklamacje, tak szybko jak jest to możliwe.

  1. Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki przy dostawie w obecności kuriera. Niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia towaru, bądź jego braku jest sprawdzenie przesyłki przy odbiorze.
  2. Jeżeli paczka dotarła w nieuszkodzonym opakowaniu, Klient ma obowiązek sprawdzić czy towar nie nosi niewidocznych z zewnątrz wad. 
  3. Jeżeli w trakcie sprawdzania stanu przesyłki okaże się, ze towar jest uszkodzony lub niekompletny należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz w przeciągu 24h poinformować Sklep drogą elektroniczną o zaistniałej sytuacji.
  4. Podstawą złożenia przez Klienta reklamacji na towar wysłany firmą kurierską jest protokół szkody, brak tego dokumentu uniemożliwia wymianę towaru bądź zwrot pieniędzy. Reklamacje należy składać w formie pisemnej, mailowej lub przez panel klienta dostępny po zalogowaniu.
  5. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sklep towar powinien być dostarczony pod adres korespondencyjny Sklepu wraz z oryginałem dowodu zakupu. Reklamacje będą rozpatrywane w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki przez Sklep z reklamowanym produktem. 
  6. W terminie maksymalnie 14 dni sklep udzieli Klientowi informacji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji oraz o ewentualnej naprawie bądź wymianie. 
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klientowi zostaną zwrócone uzasadnione koszty transportu.
  8. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie uzasadnione koszty związane z reklamacją pokrywa Klient.  
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w każdym czasie. Więcej szczegółów w naszej "Polityce dotyczącej cookies". x.
pixel